Malo je onih koji u ovome periodu visoke inflacije i neizvjesnosti nisu promijenili ništa od svojih kupovnih navika. Ranije smo na kavama dijelili informacije o dobrim “ulovima” po dućanima, ali danas se čudimo skupim proizvodima i sa strahom dolazimo na blagajnu jer se cijene mijenjaju na svakodnevnoj osnovi. I opet smo siromašniji jer je inflacija visoka, a primanja uglavnom ne prate rast cijena. Neće kupci i potrošači prestati kupovati proizvode. Ali će sigurno presložiti vlastite prioritete i odlučiti koje su im kategorije važne, a u kojima su spremni promijeniti brend ili odgoditi kupovina. Uz sve to vrlo su emocionalno osjetljivi uz dominantnu zabrinutost jer puno faktora ne ovisi o nama samima. Pitanje je kako će se proizvođači i trgovci prilagoditi uvjetima.
Članak s detaljima istraživanja na temu Kako preživjeti inflaciju pročitajte na Progressivu. Link na članak
https://progressive.com.hr/?p=23962