U današnje turbulentno vrijeme u kojemu se kreira neko „novo normalno” nužno je razumjeti svoje potrošače, identificirati prilike i ublažiti eventualne posljedice.
Covid_19 je događaj koji mijenja sliku svijeta i svi su sigurni u jedno, a to je da ništa više neće biti isto. U tom smjeru potrebno je dubinski razumjeti što će potrošači promijeniti, koji novi obrasci ponašanja imaju potencijal da postanu dugoročni potrošački trend, koji su se brendovi/kompanije u ovoj krizi pokazali kao prijatelji, a koji su im postali stranci. Ovim istraživanjem ulazi se u emocionalnu stranu potrošačkog svijeta jer nas je kriza dotaknula na svim aspektima života.
Kako će kompanije odgovoriti na izazove koje sa sobom nosi “new normal”? Koje su naznake novih potrošačkih trendova?
#ucemujekvaka
Nova studija agencije Kvaka – Ured za kreativnu analizu; kvalitativno istraživanje uz korištenje kombinacije metoda; #ucemujekvaka on line platforma, on line fokus grupe i dubinski intervjui, n=30 ispitanika; svibanj 2020.